درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38954صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 08:56
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صدیقه ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند، اظهار داشت: اطلاع رسانی و اهمیت به افکار عمومی یکی از مهمترین مقوله هایی است که می تواند یک دولت را به ملت نزدیک کند.
 
 وی افزود: به نظر می رسید که در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است، بنابراین تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به استفاده از تمامی خبررسان ها جهت افزایش بازدید اخبار این وزارتخانه، ادامه داد: این اقدام تا حد ممکن با حضور تکنولوژی های نوین اعم از رادیو و تلویزون و فضای مجازی میسر است.
 
 وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ارتباط و تعامل خوبی با رادیو و تلویزیون داریم، ادامه داد: همچنین جهت ورود بیشتر به حوزه های اجتماعی، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در وزارت نیرو راه اندازی شد که ارتباط نزدیکی با روابط عمومی وزارت خانه دارد.
 
 ببران با اشاره به اهمیت طرح شهروند خبرنگار، افزود: این طرح برای اولین بار توسط یک بخش دولتی در جهت ارتقا مشارکت مردم و هم افزایی تعامل دولت و ملت و در جهت افزایش اعتماد عمومی شروع به کار کرده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد